søndag den 5. januar 2014

Nytår og sne!

Hej, og godt nytår alle sammen!

Det største der er sket i det nye år, er selvfølgelig Sherlock Nytårs aften!

Den 31. blev brugt sammen med en masse venner. Om formiddagen havde jeg Kari og Elena ovre, og vi så Doctor Who. Hen på eftermiddagen blev vi lidt i tvivl om hvad vi skulle gøre om aftenen, men da Ida skrev at vi kunne komme over til hende og fejre nytåret, sprang vi til. Elena, Kari og jeg gik på Starbucks, og fulgte med over Facebook at klokken slog midnat i Europa. Det var rigtig hyggeligt at sidde der, men det blev endnu hyggeligere hjemme hos Ida. Vi spiste aftensmad, spillede spil og hyggede os indtil midnat, hvor vi så "the ball drop" live fra Times Square.
Lige som vi troede at vi hørte fyrværkeri, kom Julie, Patricia og Davide forbi for at ønske godt nytår. Der var intet fyrværkeri i DC. ØV! :-(

Den 1. januar brugte jeg sammen med mit kunstprojekt. Min lærer vil have det 2/3 færdigt på tirsdag. Ups... Senere på dagen kom Yves over, og vi så den først episode af den nye sæson af Sherlock. Og det var epic! der kommer endnu et afsnit i dag!

Om aftenen den 2. begyndte det at sne, så dagen efter var jeg ude med mit kamera for at få nogle fine billeder af DC med sne på. Jeg fik nået hele vejen ned til Washington Monument, men så blev det for koldt og jeg vendte om og mødte familien ved den botaniske have. På vejen hjem fra den botaniske have, lavede vi sne-engle foran Capitol, og Gabi og Ron havde en lille sneboldskamp.
Om eftermiddagen tog jeg hjem til Mathias, som havde Yves på besøg, og vi så den første halvdel af Kongen Vender Tilbage (det føles som om at jeg kun har set den ene film mens jeg har været her?)

Lørdag aften tog jeg hjem til Elena, og vi så den sidste halvdel af sæson 6 af Doctor Who. Det er nødvendigt at sige at vi gik i seng kl. 4, for vi begyndte kl. 22.

I dag skal jeg forhåbentlig ikke lave andet end at se Sherlock, og lave aftensmad, for jeg er virkelig træt! Jeg starter skole igen på tirsdag, så det skal nok blive godt at se alle mine venner igen!

- Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar