tirsdag den 21. januar 2014

Ved ikke rigtig hvad jeg skal kalde den her uge, men; venner!

Hej!

Jeg kan ikke rigtig huske hvad jeg lavede i skolen sidste uge, så i stedet vælger jeg bare at fokusere på min (ekstra lange) weekend!

Fredag efter skole var jeg med en gruppe venner på The Cheesecake Factory, hvor jeg delte et sykke med Nada. Det var SÅÅÅÅ godt! Vi skulle vente næsten 30 minutter på et bord til 9 personer. Det var lidt irriterende, men det blev godt til sidst. Derefter besluttede vi os for at tage i biografen og se 'The Legend of Hercules' Den var forfærdelig! Det var som om at i den første halvdel at de fokuserede på hans kræfter som Zeuses søn, og i den sidste halvdel skyndte de sig igennem det hele, for at han kunne være sammen med sin elskede som (SPOILERS) stikker sig selv i brystet, så hans halvbror dør. Men hun overlever! Anyways, det var sjovt at være sammen med mine drengevenner, og undgå al pige sladderen!

Lørdag mødtes jeg med Mathias, og vi løb/gik fra Capitol og ned til Lincoln Memorial, hvor vi fik frokost, og derefter vendte hjemad. Det var tæt på frysepunktet, men solen skinnede og varmede lidt. Det var rigtig rart! Da jeg kom hjem, var Tietjen her sammen med hunden som hun passede, Koby. Jeg tog et hurtigt bad, og så gik vi ud for at spise en tidlig aftensmad. Da vi kom hjem, spiste vi Oreos, så Aladdin, Shrek og Mary Poppins.

Søndag Skypede jeg endelig med familien igen, og senere gik Gabi og jeg en tur ned til et museum og hjem igen. Senere på aftenen mødtes Gabi og jeg med Mathias og Yves i Chinatown, hvor vi havde planlagt at bowle, men efter klokken 18, skulle man være over 21, fordi de havde åbnet baren. Mens vi sad og diskuterede hvad vi så skulle, kom Nada, Avi og Soda og mødte os, og vi besluttede os for at få lidt at spise på en mexicansk restaurant. Mens vi sad der, løb tiden fra os, og på grund af metro problemer, havde jeg ikke Gabi hjemme inden hun skulle være hjemme. Så vi skulle begge have en snak med Janine og Ron. Vi fik dog heldigvis ingen problemer, de ville bare gerne udtrykke hvor vigtigt det er for dem at vi er i sikkerhed. Så Gabi og jeg brugte resten af aftenen på at prise os lykkelige over at vi ikke fik problemer.

Jeg havde en VIRKELIG god weekend i denne uge. Det er nok en af de bedste. Vejret var godt, selskabet var godt, og hele weekenden fik bare mit humør helt i top!

- Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar