lørdag den 31. maj 2014

Abbey Road on the River

Hej!

Nu er min mentale nedtælling gået i gang, men jeg kan ikke helt fatte at der kun er en måned tilbage.

Sidste weekend var vi som familie i Louisville, Kentucky til en musik festival, kun med musik fra The Beatles! Vi tog afsted tidligt torsdag morgen, og var fremme hen på eftermiddagen. Gabi og jeg vidste ikke rigtig hvad vi skulle gøre, så vi endte med at hænge ud med Janina og Ron og deres venner. Vi hørte både gode og mindre gode bands den aften. Vi hørte bands fra Norge, Brasilien, Tyskland og Holland.

Hele weekenden gik egentlig bare med at gå rundt og høre de forskellige bands, blive forelsket i Beatles musik, nyde solen, og bliver interviewet til forskellige nyheds artikler.(Gabi og jeg var i de lokale nyheder, og dagen efter var der få mennesker der genkendte os)

Den sidste aften fik vi lov til at blive til alle musikerne var færdig med at spille, men kun hvis vi blev sammen med Janine og Ron. De har venner som spiller i et et cover-band, så dem var vi også sammen med. Det var rigtig hyggelig, og en god måde at afslutte en dejlig lang weekend.
Til Ambrosia koncert

Den største scene de havde hvor bla. Beach Boys spillede

Vi bliver interviewet til lokal tv'et.

Beach Boys

Den sidste aften var vi alle udkørte, men vi holdte humøret højt!


Jeg ved at jeg ikke længere skriver så meget på bloggen, jeg har simpelt hen ikke tid. Skolen slutter på torsdag for mig, så jeg har haft afsluttende eksamener i den uge der lige er gået. Jeg er også begyndt at blive mere tætte med mine amerikanske venner, hvilket er en smule ærgerligt.
Jeg er gået i gang med at sortere tøj fra som jeg ikke skal have med hjem, så på en måde er jeg i gang med at pakke.

I den kommende uge er det min fødselsdag, jeg skal til Prom, besøge det Hvide Hus og til New York!

- Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar